Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

ESKİ Beyaz Masa e-Dilekçe
Erzurum Büyükşehir Belediyesi
Erzurum Büyükşehir Belediyesi
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkanın Görevleri
    • Başkan Sekmen İle Görüşmeleriniz
    • Eski Başkanlar
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Genel Sekreter
    • Kurumsal Bilgiler
      • Kurumsal Yapı
      • Kurumsal Şema
      • Daire Başkanlıklarımız
      • Vizyon ve Misyon
      • Kurumsal Kimlik ve Logolar
    • Plan ve Raporlar
      • Stratejik Plan
      • Faaliyet Raporları
      • Etik Kurulu
    • Görev, Yetki ve Sorumluluklar
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Belediye Mevzuatı
    • İlgili Kuruluşlar
      • Şirketlerimiz
      • İlçe Belediyeleri
    • Kardeş Kentler
    • Birlik Üyeleri
  • BELEDİYE MECLİSİ
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Karar Özetleri
    • Meclis Komisyonları
    • Kent Konseyi
    • Ukome Kararları
    • Meclis Gündemi ve Toplantı İlanı
    • Birlik Üyeleri
    • Meclis Başkanlık Divanı
    • Encümen Üyeleri
  • ERZURUM
    • Erzurum Tarihi
    • Kronolojik Erzurum Tarihi
    • Tarihi Yerleri
    • İlçeleri
    • Evliyaları
    • Coğrafi Özellikleri
    • Aktivitiler
  • HİZMETLERİMİZ
    • Altyapı Hizmetleri
    • Sosyal Hizmetleri
    • Engelli Hizmetleri
    • Evlendirme Hizmetleri
    • Kültürel Hizmetler
    • Cenaze Hizmetleri
    • Temizlik Hizmetleri
    • Esmek Yatırımları
  • İLETİŞİM
Ara
  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkanın Görevleri
    • Başkan Sekmen İle Görüşmeleriniz
    • Eski Başkanlar
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Genel Sekreter
    • Kurumsal Bilgiler
      • Kurumsal Yapı
      • Kurumsal Şema
      • Daire Başkanlıklarımız
      • Vizyon ve Misyon
      • Kurumsal Kimlik ve Logolar
    • Plan ve Raporlar
      • Stratejik Plan
      • Faaliyet Raporları
      • Etik Kurulu
    • Görev, Yetki ve Sorumluluklar
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Belediye Mevzuatı
    • İlgili Kuruluşlar
      • Şirketlerimiz
      • İlçe Belediyeleri
    • Kardeş Kentler
    • Birlik Üyeleri
  • BELEDİYE MECLİSİ
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Karar Özetleri
    • Meclis Komisyonları
    • Kent Konseyi
    • Ukome Kararları
    • Meclis Gündemi ve Toplantı İlanı
    • Birlik Üyeleri
    • Meclis Başkanlık Divanı
    • Encümen Üyeleri
  • ERZURUM
    • Erzurum Tarihi
    • Kronolojik Erzurum Tarihi
    • Tarihi Yerleri
    • İlçeleri
    • Evliyaları
    • Coğrafi Özellikleri
    • Aktivitiler
  • HİZMETLERİMİZ
    • Altyapı Hizmetleri
    • Sosyal Hizmetleri
    • Engelli Hizmetleri
    • Evlendirme Hizmetleri
    • Kültürel Hizmetler
    • Cenaze Hizmetleri
    • Temizlik Hizmetleri
    • Esmek Yatırımları
  • İLETİŞİM
KURUMSAL
  • Başkan
  • Genel Sekreter
  • Kurumsal Bilgiler
    • Kurumsal Yapı
    • Kurumsal Şema
    • Daire Başkanlıklarımız
    • Vizyon ve Misyon
    • Kurumsal Kimlik ve Logolar
  • Plan ve Raporlar
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporları
    • Etik Kurulu
  • Görev, Yetki ve Sorumluluklar
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Belediye Mevzuatı
  • İlgili Kuruluşlar
    • Şirketlerimiz
    • İlçe Belediyeleri
  • Kardeş Kentler
  • Birlik Üyeleri

ETİK KURUL

T.C

ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI

ETİK KOMİSYONU VE FALİYETLERİ

5176 Sayılı Kanuna dayanılarak hazırlanan ve 13/04/2005 tarihinde yürürlüğe giren Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri ile Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin 29.Maddesi gereğince  kurum ve kuruluşlarda  etik kültürünü yerleştirmek ve geliştirmek,personelin etik etik davranış ilkeleri konusunda karşılaştıkları sorunlarla ilgili olarak tavsiyelerde ve yönlendirmelerde bulunmak ve etik uygulamaları değerlendirmek üzere ve  Başbakanlık Kamu Görevlileri Etik Kurulu Başkanlığının 13/07/2009 tarih ve 541 sayılı yazısına istinaden  Erzurum Büyükşehir Belediyemiz bünyesinde21/07/2009 tarih ve M.25.0.EBB..0.71.02/2434 sayılı Başkanlık makamının oluruyla  aşağıdaki isimlerden oluşturulmuştur.

 

 

ADI SOYADI  

ÜNVANI 

GÖREVİ  

ZAFER AYNALI

GENEL SEKRETER

KOMİSYON BAŞKANI

BURHAN SALIN

TEFTİŞ KURULU BAŞKANI

KOMİSYON ÜYESİ

KÖKSAL YAVUZ

GENEL SEKRETER YARDIMCISI

KOMİSYON ÜYESİ

 

   


ETİK NEDİR

 

TANIMI:

Etik, kişinin davranışlarına temel olan ahlak ilkelerinin tümüdür. Başka bir ifade ile etik, insanlara ‘‘işlerinnasıl yapılması gerektiğini’’ belirlemede yardımcı olan kılavuz (rehber) değerler, ilkeler ve standartlardır. Etik,aynı zamanda bir süreçtir. Bu süreçte karar alırken ve uygulamayı yaparken, belirli değerlere bağlı kalınarak hareket edilir.

 

Öte yandanetik, felsefenin ahlakla ilgilenen dalına da denilmektedir. Felsefenin bu dalı, insanların kurduğu bireysel ve toplumsal ilişkilerin temelini oluşturan değerleri, normları, kuralları, doğru-yanlış ya da iyikötü gibi açılardan araştırır. Etik davranış ilkeleri ile varılmak veya elde edilmek istenen amaç, devlette ve toplumda yolsuzluğu ve genel olarak yozlaşmayı önlemek ve dürüstlüğü hâkim kılmaktır.

 

Bir meslek etiği olarak kamu yönetimi etiği de, yönetim alanında, doğru davranışlara ulaşmak için gerekli olan ilke ve standartları ifade etmektedir. Yönetim etiğine ilişkin ilke ve değerler;

  •  İyi davranışta bulunma ve kötü davranışlardan kaçınma konusunda, kamu görevlilerine rehberlik ederler,
  •  Devlete ve kamu görevlilerine olan güveni artırırlar, yönetimin meşruiyetini geliştirirler ve devlet-halk bütünleşmesini sağlarlar,
  •  Kamu kurumlarındaki yönetsel davranış standartlarını yükseltirler,
  •  Değerlerin çatıştığı durumlarda karar vericilere ve uygulamacılara yol gösterirler,
  •  Sosyal dokuyu, ekonomik gelişmeyi, demokrasiyi ve hukuk devletini güçlendirirler,
  •  Kamu hizmetlerinin maliyetini düşürür ve kalitesini yükseltirler.

Kamu Görevlileri Etik Kurulu Kurulması ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun

 

Kanun Numarası : 5176                                          Kabul Tarihi : 25.5.2004

Yayımlandığı R.Gazete :                                        Tarih: 8.6.2004 Sayı:25486

 

Amaç  ve Kapsam

Madde 1- Bu Kanunun amacı, kamu görevlilerinin uymaları gereken saydamlık, tarafsızlık, dürüstlük, hesap verebilirlik, kamu yararını gözetme gibi etik davranış ilkeleri belirlemek ve uygulamayı gözetmek üzere Kamu Görevlileri Etik Kurulununkuruluş, görev ve çalışma usul ve esaslarının belirlenmesidir.

Kamu Yönetiminde Etiğin Önemi

Kamu hizmetleri, vatandaşların vergileriyle yerine getirilmektedir. Vatandaşlar, düşük maliyetli ve kaliteli hizmet alma beklentisiyle vergilerini kamu görevlilerine emanet etmektedir. Bu anlamda kamu hizmeti bir “emanet”tir. Kamu görevlileri, bu emanetin bilincinde olarak, kamu hizmetlerini etkin, verimli ve dürüst bir şekilde yürütmeli; görevlerini yerine getirirken ve takdir yetkilerini kullanırken mesleki etik ilke ve standartlara bağlı kalmalıdır.

 

KAMU GÖREVLİLERİ ETIK SÖZLEŞMESİ

Kamu hizmetinin her türlü özel çıkarın üzerinde olduğu ve kamu görevlisinin halkın hizmetinde bulunduğu bilinç ve anlayışıyla;

 * Halkın günlük yaşamını kolaylaştırmak, ihtiyaçlarını en etkin, hızlı ve verimli biçimde karşılamak, hizmet kalitesini yükseltmek ve toplumun memnuniyetini artırmak için çalışmayı,

 * Görevimi insan haklarına saygı, saydamlık, katılımcılık, dürüstlük, hesap verebilirlik, kamu yararını gözetme ve hukukun üstünlüğü ilkeleri doğrultusunda yerine getirmeyi,

 * Dil, din, felsefi inanç, siyasi düşünce, ırk, yaş, bedensel engelli ve cinsiyet ayrımı yapmadan, fırsat eşitliğini engelleyici davranış ve uygulamalara meydan vermeden tarafsızlık içerisinde hizmet gereklerine uygun davranmayı,

 * Görevimi, görevle ilişkisi bulunan hiçbir gerçek veya tüzel kişiden hediye almadan, maddi ve manevi fayda veya bu nitelikte herhangi bir çıkar sağlamadan, herhangi bir özel menfaat beklentisi içinde olmadan yerine getirmeyi,

 * Kamu malları ve kaynaklarını kamusal amaçlar ve hizmet gerekleri dışında kullanmamayı ve kullandırmamayı, bu mal ve kaynakları israf etmemeyi,

 * Kişilerin dilekçe, bilgi edinme, şikayet ve dava açma haklarına saygılı davranmayı, hizmetten yararlananlara, çalışma arkadaşlarıma ve diğer muhataplarıma karşı ilgili, nazik, ölçülü ve saygılı hareket etmeyi,

 * Kamu Görevlileri Etik Kurulunca hazırlanan yönetmeliklerle belirlenen etik davranış ilke ve değerlerine bağlı olarak görev yapmayı ve hizmet sunmayı taahhüt ederim.

 Kamu Görevlilerinden Beklenen Başlıca Etik Davranışlar

  • Her zaman yüksek etik standartları izleyiniz, kamu yararı doğrultusunda halkın devlete ve kamu görevlilerine olan güvenini artırmak için çalışınız.
  • Görevinizi yerine getirirken, kamu kaynaklarını elde ederken ve kullanırken, dışarıdan mal ve hizmet satın alırken yazılı kurallara, etik ilke ve değerlere uygun davranınız.
  • Meslektaşlarınıza ve hizmetten yararlananlara içten saygı gösteriniz, tarafsız ve adil davranınız.
  • Meslektaşlarınızın ve hizmetten yararlananların görüşlerini dikkate alınız ve karar alma surecine onları da katınız.
  • Meslektaşlarınızın yaptıkları iyi işleri takdir ediniz ve duyurunuz.
  • Kamu görevini ve kaynaklarını kişisel çıkar için kullanmayınız, akraba, eş-dost ve yakınlarınızı kamu hizmetlerinden ayrıcalıklı olarak yararlandırmayınız.
  • Muhtemel ve gerçek çıkar çatışmaları konusunda dikkatli olunuz, kendinizin ve yakınlarınızın çıkar sağlayabileceği durumlardan kaçınınız.
  • Davranış ve kararlarınızdan doğacak sonuçların sorumluluğunu üstleniniz.
  • Mal bildirimi formlarını zamanında, eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurunuz. Mal varlığınızda artış olması durumunda, bunu zamanında bildiriniz.
  • Kamu görevinin dışında gelir getirici bir işte çalışmayınız.
  • Görev yaptığınız kurumla bağlantısı olan kişi veya firmalarla özel iş ilişkisi içine girmeyiniz.
  • Görev yapılan kurumla iş, hizmet veya çıkar ilişkisi içinde bulunanlardan hediye almayınız, size sunulan, burs, seyahat, ücretsiz konaklama ve yemek gibi imkanlardan uzak durunuz.
  • Özel işlerinizi mesai saatleri içerisinde yapmaktan kaçınınız.
  • Etik değerlere uygun örnek davranışlar gösteriniz.
  • Davranışları etik ilkelere uymayan diğer kamu çalışanlarını uyarınız, sonuç alamaz iseniz durumu yetkili mercilere bildiriniz.

  

25   -  31  MAYIS 2011

ETİK HAFTASI

  “KAMU HİZMETİ BİR EMANETTİR’’

 

Kamu Görevlileri;

  • Kamu bina ve taşıtları ile diğer kamu malları ve kaynaklarını ,kamusal amaçlar ve hizmet gerekleri dışında kullanamaz ve kullandıramazlar.İsraf ve savurganlıkdan kaçınırlar .
  • Halkın Günlük yaşamını kılaylaştırırlar.
  • Halkın ihtiyaçlarını en etkin ve verimli şekilde karşılarlar.
  • Hizmet kalitesini yükseltir ve toplumun memnuniyetini artırırlar.

 

  

ETİK KOMİSYONU

BAŞKAN

  • Özgeçmiş
  • Başkanın Görevleri
  • Başkan Sekmen İle Görüşmeleriniz
  • Eski Başkanlar

KURUMSAL

  • Başkan
  • Genel Sekreter
  • Kurumsal Bilgiler
    • Kurumsal Yapı
    • Kurumsal Şema
    • Daire Başkanlıklarımız
    • Vizyon ve Misyon
    • Kurumsal Kimlik ve Logolar
  • Plan ve Raporlar
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporları
    • Etik Kurulu
  • Görev, Yetki ve Sorumluluklar
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Belediye Mevzuatı
  • İlgili Kuruluşlar
    • Şirketlerimiz
    • İlçe Belediyeleri
  • Kardeş Kentler
  • Birlik Üyeleri

BELEDİYE MECLİSİ

  • Meclis Üyeleri
  • Meclis Karar Özetleri
  • Meclis Komisyonları
  • Kent Konseyi
  • Ukome Kararları
  • Meclis Gündemi ve Toplantı İlanı
  • Birlik Üyeleri
  • Meclis Başkanlık Divanı
  • Encümen Üyeleri

ERZURUM

  • Erzurum Tarihi
  • Kronolojik Erzurum Tarihi
  • Tarihi Yerleri
  • İlçeleri
  • Evliyaları
  • Coğrafi Özellikleri
  • Aktivitiler

HİZMETLERİMİZ

  • Altyapı Hizmetleri
  • Sosyal Hizmetleri
  • Engelli Hizmetleri
  • Evlendirme Hizmetleri
  • Kültürel Hizmetler
  • Cenaze Hizmetleri
  • Temizlik Hizmetleri
  • Esmek Yatırımları

İLETİŞİM

Adres: Muratpaşa Mahallesi Merkezi Yönetim Cad. No:2
Tel: 0(442) 344 10 00

Sosyal Medya :

Tüm Hakları Saklıdır. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı , Erzurum Büyükşehir Belediyesi

  • BAŞKAN
    • Özgeçmiş
    • Başkanın Görevleri
    • Başkan Sekmen İle Görüşmeleriniz
    • Eski Başkanlar
  • KURUMSAL
    • Başkan
    • Genel Sekreter
    • Kurumsal Bilgiler
      • Kurumsal Yapı
      • Kurumsal Şema
      • Daire Başkanlıklarımız
      • Vizyon ve Misyon
      • Kurumsal Kimlik ve Logolar
    • Plan ve Raporlar
      • Stratejik Plan
      • Faaliyet Raporları
      • Etik Kurulu
    • Görev, Yetki ve Sorumluluklar
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Belediye Mevzuatı
    • İlgili Kuruluşlar
      • Şirketlerimiz
      • İlçe Belediyeleri
    • Kardeş Kentler
    • Birlik Üyeleri
  • BELEDİYE MECLİSİ
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Karar Özetleri
    • Meclis Komisyonları
    • Kent Konseyi
    • Ukome Kararları
    • Meclis Gündemi ve Toplantı İlanı
    • Birlik Üyeleri
    • Meclis Başkanlık Divanı
    • Encümen Üyeleri
  • ERZURUM
    • Erzurum Tarihi
    • Kronolojik Erzurum Tarihi
    • Tarihi Yerleri
    • İlçeleri
    • Evliyaları
    • Coğrafi Özellikleri
    • Aktivitiler
  • HİZMETLERİMİZ
    • Altyapı Hizmetleri
    • Sosyal Hizmetleri
    • Engelli Hizmetleri
    • Evlendirme Hizmetleri
    • Kültürel Hizmetler
    • Cenaze Hizmetleri
    • Temizlik Hizmetleri
    • Esmek Yatırımları
  • İLETİŞİM

Adres: Muratpaşa Mahallesi Merkezi Yönetim Cad. No:2 Tel: 0(442) 344 10 00

Sosyal Medya :

Tüm Hakları Saklıdır. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı , Erzurum Büyükşehir Belediyesi

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız